Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід                                                                                                                                         Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Категорії розділу
Для вчителів [22]
Для батьків [5]
Для учнів [10]
Новини освіти [18]
Радіо
Плеєр
Відео
Ваші бажання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 66
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Для вчителів

Типи та структура уроків у старших класах

ТИПИ     ТА СТРУКТУРА УРОКІВ В СТАРШИХ КЛАСАХ

  1. Урок вивчення й первинного закріплення нових знань

Види  навчальних занять:  лекція, екскурсія, дослідна лабораторна робота,

навчальний і трудовий практикум.

Мета – вивчення й первинне усвідомлення нового навчального матеріалу,

осмислення зв’язків і відносин в об’єктах вивчення.

Етапи уроку:

  • організація початку уроку;
  • мотивація навчальної діяльності;
  • підготовка учнів до засвоєння, актуалізація опорних знань;
  • вивчення нового матеріалу;
  • первинна перевірка засвоєння знань;
  • первинне закріплення знань;
  • контроль і самоперевірка знань;
  • підбиття підсумків уроку. Рефлексія;
  • інформація про домашнє завдання.
  1. Урок засвоєння навичок і вмінь.

Види навчальних занять: практикум, екскурсія, лабораторна робота,

співбесіда, консультація.

Мета – вторинне осмислення вже відомих знань, вироблення вмінь і навичок

 із застосування.

Етапи уроку:

  • організація початку уроку;
  • мотивація навчальної діяльності. Визначення меж (можливостей) застосування

цих знань: що з їх допомогою можна визначити, де застосувати?

  • актуалізація опорних знань та їх корекція;
  • проблемне застосування знань;
  • вправи за зразком і в подібних умовах з метою вироблення вмінь

безпомилкового застосування знань;

  • вправи з перенесенням знань у нові умови;
  • підбиття підсумків уроку. Рефлексія;
  • інформація про домашнє завдання
  1. Урок комплексного застосування знань, умінь, навичок учнів.

Види навчальних занять: практикум, лабораторна робота, семінар.

Мета – засвоєння вмінь самостійно в комплексі застосовувати знання, уміння

 й навички, використовувати їх у нових умовах.

Етапи уроку:

  • організація початку уроку
  • актуалізація ЗУН, необхідних для творчого застосування знань
  • узагальнення й систематизація знань і способів діяльності
  • засвоєння зразка комплексного застосування ЗУН
  • застосування узагальнених ЗУН у нових умовах
  • контроль і самоконтроль знань, умінь і навичок
  • підбиття підсумків уроку. Рефлексія
  • інформація про домашнє завдання
  1. Урок узагальнення й систематизації знань

Види навчальних занять: семінар, конференція, круглий стіл.

Мета – засвоєння знань у системі, приведення одиничних знань у систему.

Етапи уроку:

  • організація початку уроку
  • підготовка учнів: повідомлення теми (проблеми). Узагальнення окремих

фактів, понять, явищ

  • повторення й узагальнення понять і засвоєння відповідної їм системи знань
  • приведення одиничних знань у систему (самими учнями)
  • підбиття підсумків уроку. Рефлексія
  • інформація про домашнє завдання

 

  1. Урок контролю, оцінки й корекції знань учнів

Види навчальних знань: контрольна робота, залік, колоквіум, суспільний огляд знань.

Мета – визначення рівня оволодіння знаннями; корекція знань, умінь, навичок

Підґрунтям навчально-пізнавальної діяльності учнів є діяльність, спрямована

 на виконання завдань, що поступово ускладнюється, за рахунок

комплексного охоплення знань, застосування їх на різних рівнях.

Етапи уроку:

  • організація початку уроку
  • мотивація навчальної діяльності
  • перевірка знання фактичного матеріалу й уміння розкривати елементарні

зовнішні зв’язки в предметах і явищах

  • перевірка основних понять (законів) і вміння самостійно пояснювати їх

сутність, наводити аргументи, приклади

  • перевірка глибини осмислення знань та їх узагальнення
  • застосування знань у стандартних і змінених умовах
  • збирання виконаних завдань, перевірка, аналіз, оцінювання
  • підбиття підсумків уроку. Рефлексія
  • інформація про домашнє завдання
  1. Комбінований урок.

Комбінований урок передбачає досягнення двох або декілька рівноцінних

цілей: засвоєння нових знань і перевірка раніше вивченого матеріалу, засвоєння

 нових знань і застосування раніше набутих навичок і вмінь; формування вмінь і

навичок та їх застосування на практиці та ін.

Етапи уроку:

  • організація початку уроку
  • мотивація навчальної діяльності
  • перевірка домашнього завдання
  • актуалізація опорних знань
  • вивчення нового матеріалу
  • первинна перевірка засвоєння знань
  • первинне закріплення знань
  • контроль і самоперевірка знань
  • підбиття підсумків уроку. Рефлексія
  • інформація про домашнє завдання

 

Категорія: Для вчителів | Додав: hen (16.05.2015)
Переглядів: 718 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт
Пошук
Баницький НВК 2015р.
Конструктор сайтів - uCoz