СТРУКТУРА КОНСПЕКТУ УРОКУ
Тема:
Мета: а) навчальна:
б) розвивальна:
в) виховна:
Тип уроку:
урок вивчення нового матеріалу
урок закріплення знань, навичок, умінь
урок перевірки первинного розуміння й уміння застосування на практиці
теоретичних знань
комбінований
Урок комплексного застосування знань, умінь, навичок учнів.
Урок контролю знань учнів
Форма проведення уроку:
Урок-лекція
Урок-практикум
Урок-залік
Урок-змагання
Урок-екскурсія
Контрольна робота
Наочність та обладнання:
об’єкти навколишнього середовища, макети
таблиці
картки
ілюстрації
ТЗН
книги, підручники, збірники
записи на дошці
комп’ютер
Етапи уроку:
І. Організаційний
ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. Формування мети й завдань уроку
ІV. Мотивація навчальної діяльності
V. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок
VІ. Вивчення нового матеріалу:
теорія,
практика
VІІ. Первинне закріплення і корекція
VІІІ. Підсумки уроку
ІХ. Домашнє завдання
Х. Рефлексія.
Розвивальна мета уроку.
- Розвивати інтелект учнів, уміння аналізувати, класифікувати, порівнювати, робити умовиводи за аналогією.
- Формувати в учнів загально навчальні вміння: культуру мовлення, чіткість і точність думки, критичність мислення, здатність відчувати красу ідеї, методу розв'язання задачі або проблеми.
- Розвивати алгоритмічну культуру учнів як здатність діяти за заданим алгоритмом а також уміння самостійно конструювати нові алгоритми на основі аналізу й узагальнення послідовності виконуваних операцій і дій, що ведуть до шуканого результату.
- Розвивати вміння працювати самостійно а також самостійно здобувати знання.
- Розвивати логічне мислення, просторову уяву, увагу, пам'ять, розумову активність, інтуїцію, пізнавальну самостійність, пізнавальний інтерес, потребу в самоосвіті, ініціативу, творчість, обґрунтованість суджень.
- Формувати науковий світогляд, розуміння важливості свідомого і міцного володіння системою знань, навичок і умінь, необхідних у повсякденному житті, майбутній трудовій діяльності, достатніх для вивчення інших дисциплін та продовження освіти.
- Розвивати вміння логічно аргументувати та розвивати тему, формулювати висновок, чітко будувати свою відповідь.
Виховна мета уроку.
- Виховувати інтерес до вивчення музики, потяг до творчості.
- Виховувати розуміння ролі музики в житті.
- Виховувати загальнолюдські цінності: національну свідомість, повагу до національної культури України.
- Виховувати позитивні риси характеру: чесність і правдивість, наполегливість і силу волі, культуру думки і поведінки, відповідальність за доручену справу, ініціативу.
- Виховувати естетичну, правову, патріотичну, екологічну культуру, здоровий спосіб життя.
- Виховувати такі людські якості як: сумлінність, здатність до переборення труднощів, працелюбство.
- Виховувати патріотичну свідомість шляхом ознайомлення учнів з іменами та біографіями видатних українських композиторів.
- Виховувати дисципліну, звичку до систематичної розумової праці.
- Виховувати зібраність, самовладання, комунікативність ( уміння працювати в колективі ).
- Виховувати позитивне ставлення учнів до навчально-пізнавальної діяльності.
- Виховувати уміння сконцентруватися, слухати інших, співпереживати, формувати сприятливий моральний клімат.
|