Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід                                                                                                                                         Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Категорії розділу
Для вчителів [22]
Для батьків [5]
Для учнів [10]
Новини освіти [18]
Радіо
Плеєр
Відео
Ваші бажання
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 66
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Для вчителів

Структура конспекту уроку

СТРУКТУРА КОНСПЕКТУ УРОКУ

Тема:

 

Мета: а) навчальна:

           б) розвивальна:

           в) виховна:

 

Тип уроку:

урок вивчення нового матеріалу

урок закріплення знань, навичок, умінь

урок перевірки первинного розуміння й уміння застосування на практиці

теоретичних знань

комбінований

Урок комплексного застосування знань, умінь, навичок учнів.

Урок контролю знань учнів

 

Форма проведення уроку:

Урок-лекція

Урок-практикум

Урок-залік

Урок-змагання

Урок-екскурсія

Контрольна робота

 

Наочність та обладнання:

об’єкти навколишнього середовища, макети

таблиці

картки

ілюстрації

ТЗН

книги, підручники, збірники

записи на дошці

комп’ютер

Етапи уроку:

     І. Організаційний

     ІІ. Перевірка домашнього завдання

     ІІІ. Формування мети й завдань уроку

     ІV. Мотивація навчальної діяльності

     V. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок

     VІ. Вивчення нового матеріалу:

теорія,

практика

     VІІ. Первинне закріплення і корекція

     VІІІ. Підсумки уроку

     ІХ. Домашнє завдання

     Х. Рефлексія.

 

Розвивальна мета уроку.

  • Розвивати інтелект учнів, уміння аналізувати, класифікувати, порівнювати, робити умовиводи за аналогією.
  • Формувати в учнів загально навчальні вміння: культуру мовлення, чіткість і точність думки, критичність мислення, здатність відчувати красу ідеї, методу розв'язання задачі або проблеми.
  • Розвивати алгоритмічну культуру учнів як здатність діяти за заданим алгоритмом а також уміння самостійно конструювати нові алгоритми на основі аналізу й узагальнення послідовності виконуваних операцій і дій, що ведуть до шуканого результату.
  • Розвивати вміння працювати самостійно а також самостійно здобувати знання.
  • Розвивати логічне мислення, просторову уяву, увагу, пам'ять, розумову активність, інтуїцію, пізнавальну самостійність, пізнавальний інтерес, потребу в самоосвіті, ініціативу, творчість, обґрунтованість суджень.
  • Формувати науковий світогляд, розуміння важливості свідомого і міцного володіння системою  знань, навичок і умінь, необхідних у повсякденному житті, майбутній трудовій діяльності, достатніх для вивчення інших дисциплін та продовження освіти.
  • Розвивати вміння логічно аргументувати та розвивати тему, формулювати висновок, чітко будувати свою відповідь.

 

Виховна мета уроку.

  • Виховувати інтерес до вивчення музики, потяг до  творчості.
  • Виховувати розуміння ролі музики в житті.
  • Виховувати загальнолюдські цінності: національну свідомість, повагу до національної культури України.
  • Виховувати позитивні риси характеру: чесність і правдивість, наполегливість і силу волі, культуру думки і поведінки, відповідальність за доручену справу, ініціативу.
  • Виховувати естетичну, правову, патріотичну, екологічну культуру, здоровий спосіб життя.
  • Виховувати такі людські якості як: сумлінність, здатність до переборення труднощів, працелюбство.
  • Виховувати патріотичну свідомість шляхом ознайомлення учнів з іменами та біографіями видатних українських композиторів.
  • Виховувати дисципліну, звичку до систематичної розумової праці.
  • Виховувати зібраність, самовладання, комунікативність ( уміння працювати в колективі ).
  • Виховувати позитивне ставлення учнів до навчально-пізнавальної діяльності.
  • Виховувати уміння сконцентруватися, слухати інших, співпереживати, формувати сприятливий моральний клімат.

 

Категорія: Для вчителів | Додав: hen (16.05.2015)
Переглядів: 769 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт
Пошук
Баницький НВК 2015р.
Конструктор сайтів - uCoz